Digitaal leer-en-werk platform UNION

Op het besloten digitale leer-en-werk platform kunnen onderwijsprofessionals van scholen die deelnemen aan UNION op een toegankelijke wijze meer informatie vinden over de thema’s waar UNION zich mee bezighoudt. Kennis, expertise en ervaringen kunnen hier worden gedeeld en uitgewisseld tussen Utrechtse onderwijsprofessionals, het UNION team ​en wetenschappers van Universiteit Utrecht. Hier worden de activiteiten van UNION en de practices with potential geëtaleerd, wordt gelinkt naar relevante publicaties en experts, en wordt verslag gedaan van de sociaal ontwerp-projecten. Bovendien kunnen docenten van verschillende Utrechtse scholen hier met elkaar in contact komen om de uitwisseling die gedurende het Delphi-onderzoek in gang is gezet in het online netwerk voort te zetten, en daarmee een basis leggen voor een stadsbrede, collectieve aanpak van polarisatie en radicalisering.

Deelnemers van UNION kunnen inloggen op het digitale leer-en-werk platform. Heeft uw school niet geparticipeerd aan de rondetafelgesprekken en/of workshops of bent u niet uitgenodigd voor dit platform, maar hebt u wel interesse om deel te nemen? Mail dan naar union@uu.nl of maak gebruik van het contact formulier.