24 juni 2019
Langeveldgebouw, Heidelberglaan 1, Utrecht (Faculteitskamer, 3.14)

Leergemeenschap Schoolgrondwet

Op 24 juni organiseert UNION de tweede bijeenkomst van de Leergemeenschap Schoolgrondwet in Utrecht. Tijdens deze bijeenkomst zullen we samen met schoolleiders en andere betrokken onderwijsprofessionals:

• ervaringen uitwisselen over reeds gestarte aanpakken m.b.t. de schoolgrondwet;
  • ideeën inventariseren en gezamenlijk doorontwikkelen;
  • een aanzet maken voor een schoolbrede implementatie van de schoolgrondwet;
  • bespreken waar gemeenschappelijke elementen zitten: een opstap naar een Utrechts model voor de schoolgrondwet?

We bespreken dit alles onder het genot van een hapje en drankje.

Bent u op uw school al aan de slag met een traject rondom de schoolgrondwet en wilt u dit met andere scholen delen, of wilt u meer hierover weten? Meld u dan snel aan voor deze bijeenkomst via union@uu.nl.

Wees welkom op 24 juni!

Het UNION-team

Meer informatie: zie Onderzoeksresultaten.

Initiatief project: Gemeente Utrecht, Utrechtse schoolbesturen, Maatschappelijke partners van het onderwijs, Universiteit Utrecht en Hogeschool Utrecht.

Projectleiding: Universiteit Utrecht.