5 juni 2019
Langeveldgebouw, Heidelberglaan 1, Utrecht (Faculteitskamer, 3.14)

Leergemeenschap Schoolgrondwet

Op 5 juni organiseert UNION de eerste bijeenkomst van de Leergemeenschap Schoolgrondwet in Utrecht. Tijdens deze bijeenkomst zullen we samen met schoolleiders en andere betrokken onderwijsprofessionals:

• ervaringen uitwisselen over reeds gestarte aanpakken m.b.t. de schoolgrondwet;
  • ideeën inventariseren en gezamenlijk doorontwikkelen;
  • een aanzet maken voor een schoolbrede implementatie van de schoolgrondwet;
  • bespreken waar gemeenschappelijke elementen zitten: een opstap naar een Utrechts model voor de schoolgrondwet?

We bespreken dit alles onder het genot van een hapje en drankje.

Bent u op uw school al aan de slag met een traject rondom de schoolgrondwet of wilt u meer hierover weten, meld u dan snel aan voor deze bijeenkomst via union@uu.nl.

Wees welkom op 5 juni!

Het UNION-team

Meer informatie: zie Onderzoeksresultaten.

Initiatief project: Gemeente Utrecht, Utrechtse schoolbesturen, Maatschappelijke partners van het onderwijs, Universiteit Utrecht en Hogeschool Utrecht.

Projectleiding: Universiteit Utrecht.